[I18NGR] Textpattern στα Ελλήνικα

Νίκος Γενημάκης perceval at auth.gr
Wed Jun 1 02:49:13 EEST 2005

Ευχαριστώ Δημήτρη.

Το Wordpress είναι όντως ένα αξιόλογο εργαλείο, με μεγαλύτερη κοινότητα χρηστών
από το Textpattern, αν και έχω την εντύπωση πως το Textpattern κερδίζει
τελευταία έδαφος.

Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω ασχολήθει αρκετά με το Wordpress ώστε να έχω το
κίνητρο να ξεκινήσω μια μετάφραση, σίγουρα όμως μπορεί να υπάρξει μια συνεργασία
με όποιον το αναλάβει.

Όλη η Ελλήνική μετάφραση περιέχεται στο αρχείο el-gr.txt, που είναι διαθέσιμο
είτε μέσα από την κεντρική αποθήκη Subversion και το Trac:

http://dev.textpattern.com/file/current/textpattern/lang/el-gr.txt

είτε στο Systematize-EL wiki:

http://wiki.agitprop.gr/TextPattern/GreekLanguageFile

Νίκος