[I18NGR] Βοήθεια για απόδοση όρων

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Wed Jul 13 16:39:24 EEST 2005

> Ε, όχι δα... είναι απλώς η παραφθορά του σωστού "προσεσημασμένος" στην
> "δημοτικιά", με αφαίρεση της συλλαβικής αύξησης του παρακειμένου, όπως
> στο
> "υπογεγραμμένος" που κάποιοι το κάνουν "υπογραμμένος".

> Η συλλαβική αύξηση δεν έχει να κάνει με την σημασία, αλλά με τον χρόνο
> στον
> οποίο βρίσκεται η μετοχή.

Σωστά, τώρα αν είθισται να χρησιμοποιείται με τη μία ή την άλλη μορφή
ως ορολογία σε κάποιο χώρο, δε μας απαγορεύει κανείς να το χρησιμοποιήσουμε
αφού το νόημα είναι το ίδιο και ακριβώς αυτό που θέλουμε.
πρόσημο = αυτό που σημαίνει και μπαίνει πριν (= +)
προσεσημασμένος = η μετοχή του σχετικού ρήματος

τώρα το "προσεσημασμένος" έχει χρησιμοποιηθεί τόσο από την καθαρεύουσα
που το "προσημασμένος" της δημοτικής δεν χρησιμοποιείται καν.

Πάντως σε δυο τρια βιβλία C++ το έχω δει ως "προσεσημασμένος ακέραιος"

Κώστας