[I18NGR] Βοήθεια για απόδοση όρων

Λουκάς Σταμέλλος lstamellos at gmail.com
Wed Jul 13 14:55:14 EEST 2005

Στις Τετ 13 Ιουλ 2005 14:39, ο/η Asteris Masouras έγραψε:

> κινητής υποδιαστολής

> Το "προσημασμένος" χρησιμοποιείται πιό συχνά, και νομίζω είναι και το
> σωστό.

Ε, όχι δα... είναι απλώς η παραφθορά του σωστού "προσεσημασμένος" στην
"δημοτικιά", με αφαίρεση της συλλαβικής αύξησης του παρακειμένου, όπως στο
"υπογεγραμμένος" που κάποιοι το κάνουν "υπογραμμένος".

> Το "προσεσημασμένος" το έχω δει μόνο σε σχέση με (αστυ)νομικά
> θέματα.

Η συλλαβική αύξηση δεν έχει να κάνει με την σημασία, αλλά με τον χρόνο στον
οποίο βρίσκεται η μετοχή.

Λουκάς Σταμέλλος
Power On -- Λύσεις Πληροφορικής για Όλους
www.power-on.gr