[I18NGR] Βοήθεια για απόδοση όρων

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Jul 14 13:03:07 EEST 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Κατ' αρχήν να σας πω ότι στο αρχείο που έχω κάνει commit, έχω χρησιμοποιήσει
τα 'προσημασμένος/απρόσημος' χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και η τελική
απόδοση. Απλώς ήθελα να βάλω κάτι μέχρι να καταλήξουμε...

Επίσης αν χρησιμοποιηθεί το 'προσεσημασμένος', μήπως θα πρέπει να κοιτάξουμε
και το 'συνδεμένος - συνδεδεμένος';

Και για να πάμε ακόμα παραπέρα, σε επικοινωνία μου με τον Λουκά Σταμμέλο πριν
λίγες μέρες συζητήσαμε για τη χρήση του 'αναγνωσμένα/ανεγνωσμένα
μηνύματα' (για το kmail), και τελικά χρησιμοποιήθηκε το πρώτο.

Επίσης, ίσως θα πρέπει μετά την έκδοση του 3.4.2, να κοιτάξουμε και τα
ορθογραφικά λάθη που σίγουρα υπάρχουν. Θα το ξεκινούσα μόνος μου αλλά δεν
είμαι ορθογράφος :(

Βέβαια ίσως δεν είναι η καταλληλότερη εποχή για αυτές τις κινήσεις αφού λόγω
καλοκαιριού οι περισσότεροι είναι πολύ απασχολημένοι και δε συμμετέχουν, αλλά
βλέποντας και κάνοντας... Ίσως να το ξεκινούσαμε σε πρώτη φάση σε επίπεδο
λίστας (i18ngr) και αργότερα να ζητήσουμε βοήθεια και από άλλους (lgu κλπ.).
Και για να μην παρεξηγηθώ μιλάω πάντα για την επισήμανση των λαθών. Οι
αλλαγές/διορθώσεις θα γίνουν από την ομάδα.