Μονοτονικό σε GTK+ εφαρμογές, αναθεώρηση πολυτονικού (Ήταν: Re: [I18NGR] Re: Problhmata pera apo thn anw teleia)

Πιστιόλης Κωνσταντίνος pistiolis at ts.sch.gr
Fri Jul 8 00:30:43 EEST 2005

Την Thu, 7 Jul 2005 17:19:19 +0300,ο(η) Αλέξανδρος Διαμαντίδης
<adia at hellug.gr> έγραψε/wrote:

> Σωστά... U+035C: ο͜ι. Αυτό όμως συνδέει μόνο δυο χαρακτήρες, οπότε δεν
> μπορεί να χρησιμοποιηθεί γενικά. Μάλλον μόνο με κάποιο σύστημα
> στοιχειοθεσίας (πχ. ΤεΧ) μπορείς να γράψεις σωστά το υφέν σε όλες τις
> περιπτώσεις που χρειάζεται. Επιπλέον αυτός ο χαρακτήρας είναι πολύ
> καινούργιος (εγκρίθηκε στο Unicode 4.1) και δεν έχω καμιά γραμματοσειρά
> που να τον υποστηρίζει!
Ναι, στο unicode.org το είχε σαν υποσημείωση (στους... άλλους χαρακτήρες)
Γραμματικά πάντως το έχω δει και σε περισσότερους των δύο χαρακτήρων, όταν
ενώνει διφθόγους. (πχ. έχω την υγειά μου, για το εια), αλλά μάλλον είναι
λίγο
νωρίς να το σκεφτόμαστε. Για κάτι τέτοιο σκεφτόμουνα το ? που για την ώρα
το έχω αχρησιμοποίητο.

> Δε νομίζω ότι τα input methods του gtk+ είναι λύση - αν θέλεις να κάνεις
> κάτι πιο προχωρημένο, πρέπει να πεις στο gtk+ να χρησιμοποιεί τις
> στάνταρ μεθόδους του X11 και να χρησιμοποιήσεις κάποιο εξωτερικό
> πρόγραμμα που να υποστηρίζει αντικαταστάσεις ένα προς πολλά, context
> κλπ. - για παράδειγμα το scim, που έχει αναφερθεί εδώ και στο παρελθόν
> αλλά δεν το έχω κοιτάξει καθόλου: http://www.scim-im.org/

Μοιάζει πολύ ωραίο, και ίσως μια μέρα να μας βοηθήσει να βάλουμε τις
διατάξεις πληκτρολογίου και στα M$ win! Αλλά αυτό φαίνεται ότι θέλει
χρόνο και αρκετό ψάξιμο.

Ευχαριστώ για το χρόνο σου,
Κώστας