Μονοτονικό σε GTK+ εφαρμογές, αναθεώρηση πολυτονικού (Ήταν: Re: [I18NGR] Re: Problhmata pera apo thn anw teleia)

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Jul 7 17:19:19 EEST 2005

* Πιστιόλης Κωνσταντίνος [2005-07-07 02:31]:
> Αυτά που μπορώ να σκεφτώ είναι το υφέν (που μπαίνει κάτω ή πάνω από
> δυο συλλαβές για να δείξει ότι ακούγονται σε ένα χρόνο. πχ χωριό) που
> χρησιμεύει για να δείξει δημώδη κείμενα και ποιητικά ή τραγούδια.

Σωστά... U+035C: ο͜ι. Αυτό όμως συνδέει μόνο δυο χαρακτήρες, οπότε δεν
μπορεί να χρησιμοποιηθεί γενικά. Μάλλον μόνο με κάποιο σύστημα
στοιχειοθεσίας (πχ. ΤεΧ) μπορείς να γράψεις σωστά το υφέν σε όλες τις
περιπτώσεις που χρειάζεται. Επιπλέον αυτός ο χαρακτήρας είναι πολύ
καινούργιος (εγκρίθηκε στο Unicode 4.1) και δεν έχω καμιά γραμματοσειρά
που να τον υποστηρίζει!

> Θέλω να ψάξω και στην τεκμηρίωση του ίδιου του gtk+ μήπως λέει τίποτε
> παραπάνω

Δε νομίζω ότι τα input methods του gtk+ είναι λύση - αν θέλεις να κάνεις
κάτι πιο προχωρημένο, πρέπει να πεις στο gtk+ να χρησιμοποιεί τις
στάνταρ μεθόδους του X11 και να χρησιμοποιήσεις κάποιο εξωτερικό
πρόγραμμα που να υποστηρίζει αντικαταστάσεις ένα προς πολλά, context
κλπ. - για παράδειγμα το scim, που έχει αναφερθεί εδώ και στο παρελθόν
αλλά δεν το έχω κοιτάξει καθόλου: http://www.scim-im.org/

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr