[I18NGR] Fwd: [kde-i18n-el] Ερώτηση για Gnome: Σκουπίδια ή Απορρίματα ?

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Mon Jul 4 13:02:00 EEST 2005

Subject: [kde-i18n-el] Σκουπίδια ή Απορρίματα ?
Date: Monday 4 July 2005 12:30
From: Nick Niktaris <niktaris at freemail.gr>
To: kde-i18n-el <kde-i18n-el at kde.org>

Ένα από πράγματα που μου έκανε εντύπωση όταν έδειξα σε δύο φίλους το
Knoppel 0.6 που έχει τις μεταφράσεις του KDE 3.4.1 είναι ότι και οι
δύο το πρώτο πράγμα που με ρώτησαν είναι  γιατί το Trash το ονομάζουμε
 "Σκουπίδια" και όχι "Απορρίμματα". Ξαφνιάστηκα είναι η αλήθεια και
 δεσμευτικά να ρωτήσω τους πιο ειδικούς για αυτό. (Πράγμα που κάνω τώρα :)).
 Όχι ότι το θεωρούν λάθος κτλ αλλά το Απορρίμματα λένε "ακούγεται" καλύτερα.
 Τι λέτε ?

Νίκος