system-wide

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Thu Jan 6 16:12:15 EET 2005

Στις Πεμ 06 Ιαν 2005 11:50, ο/η Panayotis Katsaloulis
έγραψε:
> Σκευτείτε π.χ. πως την σειριακή θύρα δεν την λέμε
> σειραϊκή, όπως είναι και το σωστότερο για χάρη ευφωνίας.

Ποιός είπε ότι δεν την λέμε "σειραϊκή"; Τί το κακόηχο έχει η
συγκεκριμένη λέξη;
Εγώ πάντως όταν ακούω "σειριακή" νομίζω ότι μιλάνε για κάτι
απ' τον Σείριο!

> ΥΓ: φυσικά και κατασκευάζουμε λέξεις. Αυτό απαιτεί η
> εποχή μας

Μόνο που και στην "κατασκευή" (= ανασύνθεση) λέξεων υπάρχουν
κανόνες. Αλλιώς ο καθένας θα μιλούσε διαφορετική γλώσσα!

Επί του θέματος, "καθολικός -ή -ό" νομίζω είναι η αρίστη
απόδοση.

Φιλικά,

Λουκάς

Υ.Γ. Καλή χρονιά και από μένα με υγεία και λεφτά!