system-wide

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Thu Jan 6 14:16:35 EET 2005

Στις 06-01-2005, ημέρα Πεμ, και ώρα 11:50 +0200, ο/η Panayotis
Katsaloulis έγραψε:
> Παρακολουθώ το thread (το νήμα; χεχε)
Όντως αρκετά ενδιαφέρουσα αυτή η αλληλουχία ;-) , και το θετικό είναι
ότι συμμετέχουν και νέα πρόσωπα πιά στην i18ngr.

> και θέλω να εκφράσω την ταπεινή
> μου γνώμη αν και από φιλολογικά δεν ξέρω και πολλά.
>

> Μερικές φορές η κατασκευή μιας λέξης δεν είναι απαραίτητο να είναι
> 100% σωστή και αναφέρομαι σε αυτήν την έννοια

> Ναι μεν μπορεί να είναι σωστή αλλά είναι εντελώς κακόηχη. Τι θα ψήφιζα; τη λέξη
>
> πανσυστΕμικός
> όπως πρότεινε ένας άλλος φίλος.
> Αν βάλουμε κάτω τα χαρτιά μας μάλιστα και τις διάφορες μεταπτώσεις που
> μπορούν να πάθουν οι λέξεις είμαι σίγουρος πως με μια τέτοια αλλαγή δε
> θα φάμε ξύλο.

Το πανσυστεμικός είναι σαφώς πιο καλοήχο αλλά γιατί να μην κρατήσουμε το
"καθολικός- καθολικές ρυθμίσεις συστήματος" για αυτή την περίπτωση?. Μου
φαίνεται απλό και κατανοητό για αυτή την περίπτωση. Οσον αφορά για το
πρόβλημα που αναφέρει ο συνονόματος Κώνσταντίνος περί
office/work/lan/.../universe-wide κτλ μια περιφραστική αντιμετώπιση δεν
νομίζω να βλάψει αν χρειαστεί (π.χ καθολικές ρυθμίσεις δικτύου/lan
κτλ..)

Κώστας