MD5 message digest = ?

Socrates VAVILIS s_vavilis at yahoo.fr
Fri Feb 18 12:55:25 EET 2005

Εγω δεν εχω κανενα βιβλιο αλγοριθμων ουτε στα ελληνικα ουτε στα αγγλικα
:))) γιατι δεν εχω σπουδασει πληροφορικη ουτε μαθηματικα (μπιααχ) ουτε
τιποτα σχετικο.
τα εργαλεια που χρησιμοποιω:
foreingword.com (το πιο αξιοπιστο λεξικο τεχνικων ορων ειναι  το
eurodicatum, με   deep link  apo foreingword)
Το dictionnary που εγκατεστησα  apo το synaptic (αγγλο αγγλικο, οτι
πρεπει για ακρωνυμα και για jargon)