[I18NGR] Βοήθεια για μηνύματα του kdegraphics (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Thu Dec 22 18:29:32 EET 2005

On Tuesday 20 December 2005 21:11 Γιώργος Αβραμίδης wrote:
> Γιατί όχι "υποδείξεις"
> Ίσως δεν είναι καλό να μεταφραζονται αυτολεξεί οι αγγικοί όροι αλλά σύμφωνα
> με το νόημα τους.
> Καλησπέρα στη λίστα!

Κατ' αρχήν συγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση
Επέλεξα να χρησιμοποιήσω το «ανάδειξη» γιατί μέσω αυτών των πληροφοριών
βελτιώνεται η εμφάνιση τους (αναδεικνύονται).
Δεν έχω πρόβλημα να το αλλάξω, αλλά και το «πληροφορίες υπόδειξης» δε μου
αρέσει. Έτσι λοιπόν σκέφτομαι να χρησιμοποιήσω το «πληροφορίες βελτίωσης».

Τί λέτε γι' αυτό;

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».