[I18NGR] Βοήθεια για μηνύματα του kdegraphics (KDE)

Toussis Manolis manolis at koppermind.homelinux.org
Sun Dec 18 15:53:53 EET 2005

On Sunday 18 December 2005 14:58, Spiros Georgaras wrote:
> [...]
> Split Vertical Out - Κατακόρυφος (δια)χωρισμός προς τα έξω  (;)
> Wipe Down - Καθαρισμός προς τα κάτω (;)
> Wipe Right - Καθαρισμός προς τα δεξιά (;)
> Wipe Left - Καθαρισμός προς τα αριστερά (;)
> Wipe Up - Καθαρισμός προς τα πάνω (;)
>

> Και δύο μηνύματα του kdvi
>
> Show PostScript specials
> Εδώ με απασχολεί το "specials". Θα μπορούσε να αποδοθεί ως "εντολές" ή
> ακόμα και "ειδικές εντολές". Τί λέτε;
>

> Many modern fonts contain "font hinting" information which can be
> used to improve the appearance
> Εδώ δεν ξέρω πως να αποδώσω το "font hinting"

 Box In  (;)  πλαίσιο προς τα μέσα
 Box Out  (;) πλαίσιο προς τα έξω
 Glitter Down  (;) λαμπύρισμα προς τα κάτω
 Glitter Right  (;) λαμπύρισμα προς τα δεξιά
 Glitter Right-Down  (;) λαμπύρισμα διαγώνια
 Split Horizontal In - Οριζόντια διαίρεση προς τα μέσα
 Wipe Down - Καθαρισμός προς τα κάτω
 Wipe Right - Καθαρισμός προς τα δεξιά
 Wipe Left - Καθαρισμός προς τα αριστερά
 Wipe Up - Καθαρισμός προς τα πάνω

show postscript specials = ειδικές εντολές
font hinting = υπόδειξη γραμματοσειράς ,ή ανάδειξη γραμματοσειράς