[I18NGR] Βοήθεια για μηνύματα του kdegraphics (KDE)

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sun Dec 18 14:58:45 EET 2005

Καλό μεσημέρι σε όλους

Θα ήθελα τη βοήθειά σας σχετικά με την απόδοση διάφορων φράσεων του
kdegraphics

Τα ακόλουθα αναφέρονται στο τρόπο εμφάνισης της επόμενης σελίδας στο kpdf
Είναι οι ορισμοί των εφέ μετάβασης (από σελίδα σε σελίδα)

Box In  (;)
Box Out  (;)
Glitter Down  (;)
Glitter Right  (;)
Glitter Right-Down  (;)
Split Horizontal In - Οριζόντιος (δια)χωρισμός προς τα μέσα  (;)
Split Horizontal Out - Οριζόντιος (δια)χωρισμός προς τα έξω  (;)
Split Vertical In - Κατακόρυφος (δια)χωρισμός προς τα μέσα  (;)
Split Vertical Out - Κατακόρυφος (δια)χωρισμός προς τα έξω  (;)
Wipe Down - Καθαρισμός προς τα κάτω (;)
Wipe Right - Καθαρισμός προς τα δεξιά (;)
Wipe Left - Καθαρισμός προς τα αριστερά (;)
Wipe Up - Καθαρισμός προς τα πάνω (;)

Και δύο μηνύματα του kdvi

Show PostScript specials
Εδώ με απασχολεί το "specials". Θα μπορούσε να αποδοθεί ως "εντολές" ή ακόμα
και "ειδικές εντολές". Τί λέτε;

Many modern fonts contain "font hinting" information which can be
used to improve the appearance
Εδώ δεν ξέρω πως να αποδώσω το "font hinting"

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του
και φκιάσει ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται
πολλοί και φκιάνουν, τότε να λένε «εμείς».