Re: [I18NGR] Μετατροπή Ελληνικών σε Greeklish από το ICU

Panayotis Katsaloulis terataki at gmail.com
Mon Aug 29 12:33:15 EEST 2005

On 8/29/05, Νίκος Γενημάκης <perceval at auth.gr> wrote:
> Η ICU:
>
> http://www-306.ibm.com/software/globalization/icu/index.jsp
>
> είναι η βιβλιοθήκη που ανέπτυξε η IBM και θα χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη
> Unicode στην PHP 6.0 (αμήν και πότε). Τα πλεονεκτήματα της χρήσης της ICU είναι
> πολλά και δεν είναι σκόπιμο να αναφερθώ πλήρως σε αυτά.
>
> Ένα πράγμα πάντως μου που προκάλεσε αίσθηση είναι ο τρόπος που η ICU μετατρέπει
> τα Ελληνικά σε Greeklish. Περίμενα να δω μια μετατροπή τύπου ΕΛΟΤ ΧΨΩ (σαν κι
> αυτή που το Βρετανικό Συμβούλιο χρησιμοποιεί για τα ελληνικά ονόματα πάνω στα
> [...]

Εγώ από την άλλη νομίζω πως είναι μια χαρά.
Έδωσα ως δοκιμαστικό το εξής :
αβγδεζηθικλμνξοπρστυφχψω άέίήύόώ ϊϋ ΐΰ

και πήρα αυτήν την απάντηση:
abgdezēthiklmn'xoprstyphchpsō áéíḗýóṓ ïÿ ḯÿ́

Μάλιστα όλα τα γράμματα(πλην ενός, του ψ) είναι και μονοσήμαντα. Και
μπορώ να χαρακτιρίσω ενδιαφέρον το πώς χειρίζεται το η (ειδικά αφού θα
υπάρχει ως greeklish στο θ ή στο φ)

panayotis at panayotis.com