[I18NGR] Μετάφραση Fluxbox

Nikos Platis nplatis at di.uoa.gr
Sat Aug 27 15:53:34 EEST 2005

O/H Τα πάντα ρει έγραψε:

> 1 Προειδοποίηση! Ύψος > 3200 θέτω Ύψος = 3200
> 2 Προειδοποίηση! Πλάτος > 3200 θέτω Πλάτος = 3200
>-3 Προειδοποίηση: δεν μπορώ να φορτώσω την fallback γραμματοσειρά
>+3 Προειδοποίηση: δεν μπορώ να φορτώσω τη fallback γραμματοσειρά

Αυτό το fallback νομίζω ότι θα μπορούσε να μεταφραστεί. Προφανώς
πρόκειται για γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται σε περίπτωση λάθους ή
κάτι παρόμοιο -- μόνο που δεν μου έρχεται κάποια σύντομη απόδοση :-)

Nikos Platis                                  e-mail: nplatis at di.uoa.gr
Department of Informatics                        tel: +30 210-727-5106
University of Athens                             fax: +30 210-727-5114

"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill