[I18NGR] Βοήθεια στην απόδοση όρου

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Wed Aug 3 14:39:00 EEST 2005

On Τρίτη 02 Αύγουστος 2005 23:02, Leonidas Tsampros wrote:
> Γεια σας,
>
>  λέγομαι Τσαμπρός Λεωνίδας και έχω ξεκινήσει την μετάφραση του
> osCommerce 2.2-ms2 . Έχω ξεκινήσει πρώτα από το εργαλείο
> διαχείρησης της συγκεκριμένης εφαρμογής και έχω την εξής απορία:

Εμ, για να σε προλάβω και να μην κάνεις άδικο κόπο, με το Θοδωρή
Καρκούλη και τον γραφίστα Γιάννη Δαρμή, έχουμε ήδη ολοκληρώσει το
συγκεκριμένο (μαζί και τα κουμπάκια) εδώ και ένα χρόνο περίπου:

http://www.oscommerce.com/community/contributions,1587

και έχουμε και CVS repo στο sourceforge:

http://sourceforge.net/projects/oscomm-greek/

Μάλιστα στη λίστα αυτή είχα κάνει και την ανακοίνωση:

http://lists.hellug.gr/pipermail/i18ngr/2004-January/001967.html

Τώρα, αν έχεις κάποιες αντιρρήσεις ή προτάσεις για καλύτερες
μεταφράσεις, πολύ ευχαρίστως και καλύτερα να υπάρχει μια και καλή
μετάφραση παρά πολλές.

Κώστας