[I18NGR] KDE: On-line λεξικά

Spiros Georgaras sngeorgaras at otenet.gr
Sat Apr 30 18:09:48 EEST 2005

Γεια σε όλους

Έχω αρχίσει μια προσπάθεια να συγκεντρώσω κάποιους δεσμούς σε On-line
Αγγλο-Ελληνικά λεξικά. Αυτά που έχω ήδη βρει (και περιλαμβάνονται στη σελίδα
'Δεσμοί' http://i18n.kde.org/teams/el/links.html του site της ομάδας
εξελληνισμού του KDE) είναι τα ακόλουθα:

www.ellak.gr - Το γλωσσάρι του ΕΛ/ΛΑΚ
cgi.di.uoa.gr - Λεξικό Ορολογίας Πληροφορικής (Πανεπιστήμιο Αθηνών)
inforterm.cs.aueb.gr - Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
www.in.gr - Λεξικό
europa.eu.int - European Terminology Database

Αν κάποιος ξέρει/χρησιμοποιεί κάποιο άλλο, παρακαλώ ας μου στείλει το δεσμό
για να τον προσθέσω σε αυτά. Κρίμα που η λίστα i18ngr δεν έχει δυνατότητα
αναζήτησης...

Ευχαριστώ