mime για Gnome και KDE

Τα πάντα ρει ta_panta_rei at flashmail.com
Wed Sep 8 15:40:18 EEST 2004

Αλέξανδρος Διαμαντίδης [02/09/2004]:
> Το γλωσσάρι της Microsoft τα λέει «επικαλυπτόμενα φύλλα στυλ» - μήπως
> είναι λίγο πιο ξεκάθαρη λέξη; "Φύλλο επικαλυπτόμενων στυλ"
OK.

> Το «interchange» εδώ είναι κάτι συγκεκριμένο; Ή μήπως μπορεί να
Όχι. Εικάζω ότι πρόκειται για κάποιο "νεκρό" πρότυπο ανταλλαγής
λογιστικών φύλλων.

Μπορεί το περιεχόμενο του αρχείου να είναι μόνον εντολές αρχικοποίησης
(μέγεθος γραμμής, εσοχή παραγράφων, μέγεθος γραμματοσειράς) χωρίς
καθόλου "ψαχνό", και γι'αυτό προσέθεσα το "πρόγραμμα εντολών"

> Αυτή η απόδοση χρησιμοποιείται κι αλλού; Ίσως "Συσκευή μπλοκ" να είναι
> πιο ξεκάθαρο.
OK.

ΟΚ. Ακούγεται πολύ καλύτερο το "κοινόχρηστη"