mime για Gnome και KDE

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Sep 7 06:32:56 EEST 2004

Στις 02/Σεπ/2004, ημέρα Πέμπτη και ώρα 17:27, ο/η Αλέξανδρος Διαμαντίδης
έγραψε:
> * Τα πάντα ρει <ta_panta_rei at flashmail.com> [2004-09-01 22:54]:
>
> Μπράβο, πολύ καλή δουλειά!

συγχαρτήρια και από εμένα.

> Λίγες μικροπαρατηρήσεις:

> Το γλωσσάρι της Microsoft τα λέει «επικαλυπτόμενα φύλλα στυλ» - μήπως
> είναι λίγο πιο ξεκάθαρη λέξη; "Φύλλο επικαλυπτόμενων στυλ"

> Το «interchange» εδώ είναι κάτι συγκεκριμένο; Ή μήπως μπορεί να
> μεταφραστεί; ("Ανταλλάξιμο λογιστικό φύλλο" ή "Αρχείο ανταλλαγής
> λογιστικών φύλλων")

> Ίσως "Γλώσσα Ενοποίησης Συγχρονισμένων Πολυμέσων (SMIL)";

> Αυτή η απόδοση χρησιμοποιείται κι αλλού; Ίσως "Συσκευή μπλοκ" να είναι
> πιο ξεκάθαρο.

> Το shared = διαμοιραζόμενη μου φαίνεται κάπως περίεργο... Η λέξη αυτή

διόρθωσα μερικά μηνύματα βάσει των υποδείξεων και έκανα δικές μου
παρεμβάσεις.
υπάρχουν ακόμα μερικά μηνύματα που θα πρέπει να γίνουν πιο μικρές
μεταφράσεις και μερικά που ίσως πρέπει να κρατηθεί η αγγλική ορολογία.
Όμως ο χρόνος πιέζει, και στέλνω το αρχείο τώρα (ίσως προλάβει το Gnome
2.8).

Όποιες επιπλέον επισημάνσεις υπάρχουν μπορούν να ληφθούν υπόψην σε μια
μεταγενέστερη ενημέρωση και είναι ευπρόσδεκτες.

Νίκος