mime για Gnome και KDE

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Fri Sep 3 00:00:21 EEST 2004

On Πεμ 02 Σεπ 2004 23:27, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Λίγες μικροπαρατηρήσεις:
>
> Το γλωσσάρι της Microsoft τα λέει «επικαλυπτόμενα φύλλα στυλ» -
> μήπως είναι λίγο πιο ξεκάθαρη λέξη; "Φύλλο επικαλυπτόμενων στυλ"

Εγώ πάλι θα προτιμούσα το συγκεκριμένο να μείνει αμετάφραστο. Αν πάτε
σε βιβλιοπωλείο για "Φύλλα επικαλυπτόμενων στυλ" θα απογοητευτείτε.
Για τον ίδιο λόγο που κανείς δε μεταφράζει το CORBA, SOAP, J2EE,
HTML, STL κλπ το CSS  ΔΕΝ πρέπει να μεταφραστεί.

> Ίσως "Γλώσσα Ενοποίησης Συγχρονισμένων Πολυμέσων (SMIL)";

Το ίδιο.

> Αυτή η απόδοση χρησιμοποιείται κι αλλού; Ίσως "Συσκευή μπλοκ" να
> είναι πιο ξεκάθαρο.

Αυτό χρησιμοποιείται κατά κόρον ως «μονάδα μπλόκ» ή «μονάδα block«,
ό,τι προτιμάτε. Αλλά όχι συσκευή, συσκευή έχει φυσική υπόσταση, η
μονάδα όχι αναγκαστικά (π.χ. Network Block Device). Και προς θεού,
όχι ομάδων.

> Το shared = διαμοιραζόμενη μου φαίνεται κάπως περίεργο... Η λέξη
> αυτή μου πάει περισσότερο στο «distributed». Ίσως «κοινόχρηστης
> βιβλιοθήκης»;

«Κοινόχρηστη βιβλιοθήκη« μου φαίνεται κι εμένα πιο ορθό...

Απλώς σχόλια, φυσικά...

Κώστας

ΥΓ. Προς τους mailadmins: Please, please, κάντε αναβάθμιση στον
sendmail. Δεν έχω εγώ το πρόβλημα με το quoted-printable ρε παιδιά,
έχει το sendmail, είμαι σε 20+ λίστες και μόνο εδώ βγαίνουν μάπα τα
mails μου. Έχει bug με το quoted-printable. Εδώ που τα λέμε όλο το
sendmail είναι ένα documented bug με configuration files...