Cyprus locales

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Fri May 28 19:14:10 EEST 2004

Στις 28/Μάι/2004, ημέρα Παρασκευή και ώρα 18:37, ο/η Dimitris Glezos
έγραψε:

> Μου φαίνονται σωστά, ωστόσο θα πρότεινα να αφαιρεθεί τελείως το en_CY,
> παρόλο που είναι η 2η επίσημη γλώσσα της Κύπρου.
>
> Ναι, η αγγλική γλώσσα χρησιμοποείται στην Κύπρο σε μεγάλο βαθμό. Ειδικά
> στους υπολογιστές: Λόγω της πιο μεγάλης εξοικείωσης των Κυπρίων με τα
> αγγλικά (από μικρά), λιγότερα κυπριακά desktops είναι εξελληνισμένα σε σχέση
> με τα ελληνικά, και συνεπώς "χρειάζεται" ένα en_CY locale περισσότερο από
> όσο χρειάζεται ένα en_GR locale η Ελλάδα. (Παρομοίως, στα
> πανεπιστήμια/σχολεία χρησιμοποιούνται πιο /εύκολα/ οι αγγλικοί όροι αντί των
> [...]

Συμφωνώ και εγώ για τα el_CY και tr_CY (Ποιά θα είναι η διαφορά μεταξύ
el_GR και el_CY? υπάρχουν maintaners για το el_CY ή θα είναι αντίγραφο
του el_GR?) Θεωρώ σημαντική την προσθήκη του el_CY αρκεί να μην είναι
νεκρό branch. (cc σε cylug)

Κώστας