[Open-source] Re: Cyprus locales

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat May 29 12:51:06 EEST 2004

On Sat, 2004-05-29 at 00:14, Kostas Papadimas wrote:
> Στις 28/Μάι/2004, ημέρα Παρασκευή και ώρα 18:37, ο/η Dimitris Glezos
> έγραψε:

> Συμφωνώ και εγώ για τα el_CY και tr_CY (Ποιά θα είναι η διαφορά μεταξύ
> el_GR και el_CY?

Ack για el_CY και tr_CY.

> υπάρχουν maintaners για το el_CY ή θα είναι αντίγραφο
> του el_GR?)

Όσον αφορά τα μεταφρασμένα μηνύματα, το el_CY θα είναι το ίδιο με το
el_GR, με τον ίδιο τρόπο που το en_GB είναι αντίγραφο του en_US. Το
/usr/share/locale/el_CY/LC_MESSAGES/ θα είναι ουσιαστικά κενό και οι
μεταφράσεις θα λαμβάνονται από το /usr/share/locale/el_GR/LC_MESSAGES/

Στην περίπτωση μεταξύ American English και British English, υπάρχουν οι
γνωστές ελάχιστες διαφορές όπως colour/color, organisation/organization.
Ο Άγγλος μεταφραστής έχει μια λίστα με τους αμφιλεγόμενους όρους και
μέσα από ένα πρόγραμμα εντολών ψάχνει ποιες μεταφράσεις θέλουν
τροποποίηση. Το αγγλικό .po για τη συγκεκριμένη μετάφραση περιλαμβάνει
μόνο τα μηνύματα που έχουν διορθωθεί και όχι τα κοινά μηνύματα. Όταν
εκτελεστεί η εφαρμογή, θα δει πρώτα το αγγλικό .mo  και αν δε βρει τη
μετάφραση θα ψάξει το αμερικάνικο. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχει
το en_GB locale με πολύ μικρό κόπο και μικρές απαιτήσεις σε χώρο.

Δε γνωρίζω να υπάρχουν τέτοιες επίσημες γλωσσικές διαφορές μεταξύ el_GR
και el_CY. Δημήτρη/cylug;

Ωστόσο, η διαφορά μεταξύ el_GR και el_CY δεν είναι μόνο στα μεταφρασμένα
μηνύματα. Είναι και στον καθιερωμένο τρόπο εμφάνισης της ώρας (π.χ.
13:30 ή 1:30 μμ), στην υποδιαστολή (π=3,141593 ή π=3.141593), στο
χαρακτήρα εμφάνισης των χιλιάδων (1.000.000 ευρώ ή 1,000,000 ευρώ) και
αλλού.

Είναι πιθανό στη Κύπρο να γίνεται χρήση του Αγγλικού συστήματος, που
είναι διαφορετικό από το ελληνικό Ελλάδας. Δημήτρη/cylug;

>  Θεωρώ σημαντική την προσθήκη του el_CY αρκεί να μην είναι
> νεκρό branch. (cc σε cylug)

Είναι όντως καλό να υπάρχει και κυπριακή συμμετοχή στον εξελληνισμό
λογισμικού. Ποια είναι άραγε η άποψη του κυπριακού υπουργείου Παιδείας;

σίμος

Υ.Γ.
Στο ελληνικό locale δε φαίνεται να υπάρχει η μετάφραση για τα "πμ" και
"μμ" (για AM, PM). Μιας και ασχολείστε με το θέμα, δείτε το και αυτό.
Για δοκιμή, τρέξτε:

% echo $LANG
el_GR.UTF-8
% date "+%r"
01:30:00 μμ     (τώρα δεν εμφανίζει το "μμ").
%