Cyprus locales

Konstantinos Margaritis markos at debian.gr
Fri May 28 17:46:45 EEST 2004

Γεια σε όλους, αυτήν την στιγμή μιλάω με τους υπεύθυνους των πακέτων του Debian για την προσθήκη καταχωρήσεων γλωσσικών περιβάλλοντων (locale entries :-)για την Κύπρο.
Επειδή θέλω να αποφύγω flame wars για εθνικιστικά θέματα, θα προσπαθήσω να είμαι αντικειμενικός.Τα locales που σκοπεύω να προτείνω είναι τα εξής:
el_CY: ελληνική γλώσσα/Κύπρο.tr_CY: τουργική γλώσσα/Κύπρο.en_CY: αγγλική γλώσσα/Κύπρο (βασικά νομίζω ότι και η Αγγλική είναι η 2η επίσημη γλώσσα).
Είναι σωστά; Συμφωνείτε οι υπόλοιποι; Δε θα ήθελα να μπούνε λάθος locales!
Κώστας