Αναφορές του gnucash: δουλεύουν σε κανέναν;

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Mon Mar 22 17:25:50 EET 2004

Στις 22/Μάρ/2004, ημέρα Δευτέρα και ώρα 00:40, ο/η P. Christeas έγραψε:
> Καλησπέρα,
> Παρατηρώ οτι υπάρχουν μεταφράσεις για το gnucash, δηλ. κάποιος έχει ασχοληθεί.

Αν έχεις διανομή που έχει περάσει στα UTF-8, για να δείς σωστά ελληνικά
πρέπει να το τρέχεις σε περιβάλλον iso8859-7

export LANG=el_GR gnucash ; gnucash

> Όπως βλέπω στο σύστημά μου οι αναφορές (reports) σε αυτό το πρόγραμμα (με
> guppi, gtk-html 1.0) δεν δουλεύουν καθόλου στα Ελληνικά. Ο κώδικας που πάει
> να εμφανίσει το html ή να το εξάγει σε αρχείο νομίζει οτι είναι iso8859-1 και
> τα δείχνει με εκείνους τους χαρακτήρες.
>
> Ερώτηση: έχει καταφέρει κανείς να τις δεί κανονικά;

Ναί, αυτό το είχα καταφέρει σε αρκετά καλό βαθμό (+ εκτυπώσεις) με
γραμματοσειρές της γραφίς.
Αυτό που χρειάζεται είναι ορισμός κατάλληλων γραμματοσειρών για την
gtkhtml1.
Η ρύθμιση αυτή γινόταν μέσα από το evolution (1.2.x) ή από ένα εργαλείο
ρύθμισης (σε παλαιότερες εκδόσεις gnome 1.4.x).
Δυστυχώς τώρα δεν ξέρω πως γίνεται (το evolution 1.4.5 δεν χρειάζεται
πια την gtkhtml1).
Ίσως από γραμμή εντολών αν βρεις το αρχείο που τις ορίζει.

(χονδροειδής λύση:εγκατάσταση του evolution 1.2.x)

> Διάβασα σε κάποιες λίστες-οδηγίες οτι οι εκδόσεις που κυκλοφορούν μέχρι και
> τώρα έχουν συγκεκριμένο πρόβλημα με τους μη-λατινικούς χαρακτήρες. Για μένα
> οι αναφορές είναι ο κυριότερος λόγος που δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω το
> gnucash εκεί που θέλω..

Αυτό το πρόβλημα θα το λύσει οριστικά η έκδοση 2 του GnuCash, αλλά
φαίνεται οτι θα καθυστερήσει κι άλλο (είναι σε στάδιο pre-alpha και οι
μισές δυνατότητες δε λειτουργούν).

Νέα GnuCash:
Υπάρχει τώρα τελευταία μια κινητικότητα και σχέδια για νέες δυνατότητες
σύνδεσης της εφαρμογής με τα Evolution (ημερολόγιο), gnumeric, abiword
(για αναφορές) , gnome-db κτλ.

ΝικοςΧ