Αναφορές του gnucash: δουλεύουν σε κανέναν;

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon Mar 22 18:21:18 EET 2004

Στις Δευ 22 Μαρ 2004 5:25 μμ, ο/η Nikos Charonitakis έγραψε:
> Στις 22/Μάρ/2004, ημέρα Δευτέρα και ώρα 00:40, ο/η P. Christeas έγραψε:
>
> Αν έχεις διανομή που έχει περάσει στα UTF-8, για να δείς σωστά ελληνικά
> πρέπει να το τρέχεις σε περιβάλλον iso8859-7
>
> export LANG=el_GR gnucash ; gnucash

Με αυτό δουλεύω, ήδη.

> Ναί, αυτό το είχα καταφέρει σε αρκετά καλό βαθμό (+ εκτυπώσεις) με
> γραμματοσειρές της γραφίς.
> Αυτό που χρειάζεται είναι ορισμός κατάλληλων γραμματοσειρών για την
> gtkhtml1.
> Η ρύθμιση αυτή γινόταν μέσα από το evolution (1.2.x) ή από ένα εργαλείο
> ρύθμισης (σε παλαιότερες εκδόσεις gnome 1.4.x).
> Δυστυχώς τώρα δεν ξέρω πως γίνεται (το evolution 1.4.5 δεν χρειάζεται
> πια την gtkhtml1).
> Ίσως από γραμμή εντολών αν βρεις το αρχείο που τις ορίζει.
>
> (χονδροειδής λύση:εγκατάσταση του evolution 1.2.x)

Οι γραμματοσειρές αυτές "δίνουν" τους ελληνικούς χαρακτήρες στις λατινικές
θέσεις (αν λέμε για τις ίδιες). Θεωρώ οτι είναι κακή λύση αυτή.
Είχα βρεί ένα εργαλείο: gtkhtml-properties-capplet για να τις επιλέξω πάντως.

> Αυτό το πρόβλημα θα το λύσει οριστικά η έκδοση 2 του GnuCash, αλλά
> φαίνεται οτι θα καθυστερήσει κι άλλο (είναι σε στάδιο pre-alpha και οι
> μισές δυνατότητες δε λειτουργούν).
>
> Νέα GnuCash:
> Υπάρχει τώρα τελευταία μια κινητικότητα και σχέδια για νέες δυνατότητες
> σύνδεσης της εφαρμογής με τα Evolution (ημερολόγιο), gnumeric, abiword
> (για αναφορές) , gnome-db κτλ.

Ναί, αυτό διάβαζα κι εγώ..

Συμπέρασμα: υπομονή..