[Open-source] Re: [workshop] Translation: Debian Installer, and terms to change:

Λουκάς Σταμέλλος potmos at myqnet.gr
Wed Jul 28 00:43:08 EEST 2004

Στις Τρι 27 Ιουλ 2004 16:02, ο/η Γεώργιος Ε. Κυλάφας έγραψε:

> Συμφωνώ απολύτως! Οι παραπάνω λέξεις, και τα αντίστοιχα
> ρήματα "καταβιβάζω/αναβιβάζω", μπορεί να μην υπάρχουν
> (από όσο ξέρω), όμως τις θεωρώ πετυχημένες μεταφράσεις
> για τους εξής λόγους:

Κι εγώ συμφωνώ. Είναι μακράν οι καλύτερες προτάσεις.

Περαν τούτου, απλώς να επισημάνω ότι υπάρχουν οι λέξεις
αυτές και ως ουσιαστικά και ως ρήματα στην "βυζαντινή"
ελληνική γραμματεία. Αν απαιτούνται αποδείξεις, δώστε μου
μια μέρα να βρω πηγές.

Φιλικά,

Λουκάς