locale = ?

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Wed Jan 21 17:19:53 EET 2004

On Wednesday 21 January 2004 16:03, you wrote:
> επειδή ο όρος με έχει απασχολήσει αρκετά... και το εντοπιότητα ακόμη
> δεν έχω καταλάβει τι *ακριβώς" σημαίνει...
> σε λεξικά το locale ερμηνεύεται ανάμεσα σε άλλα και ως "σκηνικό
> πλαίσιο" (για γυρίσματα ταινιών, κλπ). Στους υπολογιστές ίσως θα
> μπορούσε να ερμηνευτεί ως "χωρογλωσσικό πλαίσιο" ή σκέτο "γλωσσικό
> πλαίσιο"?

Το σκέτο «γλωσσικό πλαίσιο» δυστυχώς  καλύπτει
μόνο τις κατηγορίες γλώσσας και αλφαβήτου,
ενώ παραμένουν εκτός οι κατηγορίες που
σχετίζονται με τους αριθμούς (υποδιαστολή , χιλιάδες)
το νόμισμα, ημερομηνίες κλπ.
Αντιθέτως το « χωρογλωσσικό πλαίσιο »  ή αν προτιμάς
« χωρογλωσσικό περιβάλλον » νομίζω πως βρίσκεται πιό κοντά
στην έννοια του locale.7
Σταματάω το θέμα γιατί νομίζω πως αρκετά σ' έπριξα με τα locale.

Αυτό όμως που αναρωτιέμαι είναι το εξής:
Όταν δώσεις την απάντηση στην ερώτηση:
"Please select the locales to be generated" = ?

και μετά πατήσεις return, πιό είναι  το όνομα του προγράμματος
που εκτελείται στο παρασκήνιο ;
Απλή περιέργεια.

χαιρετώ σε
 Λ.Δ.