μερικά ακόμη για μετάφραση...

Nikos Kanellopoulos nkan at panafonet.gr
Thu Jan 15 01:19:43 EET 2004

On Wednesday 14 January 2004 18:21, Arvanitis Kostas wrote:

> Μου ακούγεται κάπως παράξενο, αλλά δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι καλύτερο...

Εγώ νομίζω ότι εδώ πρέπει να αφήσουμε το policy ως έχει,
δηλαδή πολιτική. Αυτό ακριβώς δεν είναι; Ένα σύστημα κανόνων
βάσει των οποίων θα γίνει η ταξινόμηση. Ποιος ο λόγος
να το αλλάξουμε;

> Πιστεύω ότι το "κωδικός πρόσβασης" είναι καλύτερο. Το "συνθηματικό" δεν μου
> στέκει πολύ καλά για χρήση σε προτάσεις (πχ. "Πρέπει να αλλάξετε το
> συνθηματικό σας γιατί είναι πολύ εύκολο να το μαντέψει κάποιος.")
>
> Το "Πρέπει να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασής σας γιατί ..." μου ακούγεται
> σαφώς καλύτερο.

Εγώ θα έλεγα ότι το "κωδικός" σκέτο αρκεί. Αρκετά μακροσκελείς είναι ήδη
οι μεταφράσεις μας. Όπου μπορούμε ας κόψουμε.

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net