[Open-source] Μετάφραση widget

Kostas pkst at gmx.net
Fri Feb 20 12:09:51 EET 2004

O/H Konstantinos Margaritis έγραψε:

>έγραψε:

>γραφικό συστατικό?!!??!
>λίγο μεγάλη δεν είναι η μετάφραση? η έννοια του widget υποτίθεται ότι
>σκοπό έχει να υπονοήσει κάποιο γενικό "εργαλείο"..
>

>Το καταλαβαίνω ότι είναι δύσκολη λέξη αλλά, "γραφικό συστατικό" είναι
>λίγο too much...
>Φυσικά, δεν έχω σκοπό να υποτιμήσω την προσπάθεια, απλώς είναι μια από
>τις λέξεις που κατά την γνώμη μου απωθούν τους χρήστες να επιλέγουν
>τα εξελληνισμένα περιβάλλοντα. Τουλάχιστον, εμένα με απωθεί μια
>τέτοια μετάφραση.
>
>Κώστας

Ναι  μπορεί να είναι και έτσι... (αν έχεις κάποια άλλη εναλλακτική
μετάφραση - απόδοση είναι δεκτή).. αλλά μην ξεχνάς ότι το widget δεν
εμφανίζεται (τουλάχιστον στο gnome) στο κύριο GUI αλλά σε εξειδικευμένες
εφαρμογές  και εννοεί  ένα γραφικό συστατικό -στοιχείο (π.χ  dialog
widget, ΟΚ widget, button widget, κτλ) .
 Πάντως θα ήταν αρκετά ενδιαφέρουσες οι  επισημάνσεις σου για ποιές
αποδόσεις όρων - μεταφράσεις θεωρείς απωθητικές.

Κώστας