gtk+ review (+ ελληνικά μηνύματα balsa)

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Mon Sep 8 17:33:49 EEST 2003

Στις 06/Σεπ/2003, ημέρα Σάββατο και ώρα 17:26, ο/η Τα πάντα ρει έγραψε:
> Nikos Charonitakis [04/09/2003]:
> Επισυνάπτω κάποιες προτάσεις για αλλαγές.

> Έχω συμπληρώσει και τη μετάφραση των μηνυμάτων του προγράμματος ηλ.
> ταχυδρομείου για Gnome balsa, την οποία και επισυνάπτω. Μετά τις τυχόν
> αλλαγές (κατόπιν δικών σας προτάσεων), καλό είναι να προωθηθεί μαζί με
> τα μηνύματα του gtk+ στους δημιουργούς του Gnome, για να συμπεριληφθεί
> στη νέα έκδοση του Gnome.

Καλημέρα.

Υπάρχει πρόβλημα με το αρχείο του balsa.
δεν το ανοίγει ούτε στο poedit ούτε στo Κbabel.
Ενώ στην εντολή ελέγχου εγκυρότητας αρχείου po :
msgfmt -cv -o /dev/null balsa.el.po
έχω αυτή την έξοδο:
balsa.el.po:46:43: invalid control sequence
balsa.el.po:301: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με '\n'
balsa.el.po:356: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με '\n'
balsa.el.po:446:7: parse error
balsa.el.po:1062: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με
'\n'
balsa.el.po:1078: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με
'\n'
balsa.el.po:1322: number of format specifications in 'msgid' and
'msgstr' does not match
balsa.el.po:1394: number of format specifications in 'msgid' and
'msgstr' does not match
balsa.el.po:2702: number of format specifications in 'msgid' and
'msgstr' does not match
balsa.el.po:3055: τέρμα-γραμμής (eol) στο αλφαριθμητικό
balsa.el.po:3077: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με
'\n'
balsa.el.po:3085:73: parse error
balsa.el.po:3395: τέρμα-γραμμής (eol) στο αλφαριθμητικό
balsa.el.po:5513: Οι εγγραφές `msgid' και `msgstr' δεν τελειώνουν και οι
δύο με
'\n'
msgfmt: found 14 fatal errors
Η έκδοση του Gnome που μάλλον θα γίνει σε 1-3 μέρες απο τώρα και αφορά
το βασικό περιβάλλον και τις βιβλιοθήκες.
Το balsa περιλαμβάνεται στο fifth-toe και η έκδοση του θα γίνει λίγο
αργότερα.
Για να ρίξεις μια ματιά πώς πάνε οι ελληνικές μεταφράσεις G2.4 αλλά και
για κατεβάσεις προς μετάφραση αρχεία po υπάρχει η σελίδα:

http://developer.gnome.org/projects/gtp/status/gnome-2.4/el/index.html

Φιλικά
ΝικοςΧ