Fedora Core 1:Screenshots με Ελληνικά

Lefteris Dimitroulakis edimitro at tee.gr
Mon Nov 10 01:04:04 EET 2003

On Saturday 08 November 2003 18:34, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
Καλησπέρα Αλέξανδρε
Άργησα να σου απαντήσω γιατί περίμενα μήπως και σταματήσει
πρώτα η φουρτούνα που κατά τα φαινόμενα όμως ακόμη καλά
κρατεί στη γειτονική λίστα.

> «διαμεσολαβητής» πιστεύω πως εκφράζει καλύτερα το νόημα στη
> συγκεκριμένη. Ας πούμε, "web proxy" => "διαμεσολαβητής ιστοσελίδων".
Δώσε το βάρος στις γραμμές του μηνύματος μου που προηγούνται του όρου .

> μου φαίνεται τόσο πετυχημένη. Το «προκαθορισμένη» μου φαίνεται
Στις περισσότερες των περιπτώσεων συμφωνώ ότι η απόδοση πρέπει να είναι
προεπιλεγμένη ή προκαθορισμένη ....

> Το μόνο κακό είναι ότι οι τα ελληνικά μηνύματα γίνονται διπλάσια και
> τριπλάσια σε μήκος από τα αγγλικά. Η λύση να αφήνουμε αμετάφραστες
> μερικές επιλεγμένες λέξεις δεν είναι άσχημη («Επιλογή proxy»).
Αυτό είναι « πρόβλημα » των ελληνικών τώρα και εκατοντάδες χρόνια.
Διαφωνώ με τη λύση · θα προτιμούσα να μου αντιπρότεινες κάτι όπως
proxy = ο πρόξης
ή κάτι αντίστοιχο. Τι έγεινε δηλαδή, στέρεψε η γλωσσοπλαστική
ικανότητα της νεολαίας;

 χαιρετώ σε
    Λ.Δ.