Metafrash "ex orismou"

Kostas Papadimas pkst at gmx.net
Mon Nov 10 21:53:40 EET 2003

Στις 10/Νοέ/2003, ημέρα Δευτέρα και ώρα 01:04, ο/η Lefteris
Dimitroulakis έγραψε:

> Στις περισσότερες των περιπτώσεων συμφωνώ ότι η απόδοση πρέπει να είναι
> προεπιλεγμένη ή προκαθορισμένη ....

Σίγουρα το προκαθορισμένη-ος-ο ή προεπιλεγμένη-ος-ο είναι καλύτερη
απόδοση αλλά είναι εξαιρετικά δύσκολο για έναν μεταφραστή να
χρησιμοποιήσει αυτό τον όρο για τον λόγο ότι τις περισσότερες φορές ο
όρος στην αγγλική βρίσκεται ως σκέτο "default" και έτσι κανένας δεν
μπορεί να μαντέψει σε ποιό γένος- βαθμό ή κλίση θα πρέπει να αποδοθεί.
(Μόνο με rebuild-έλεγχο- διόρθωση- rebuild κ.ο.κ θα ήταν δυνατό αλλά
έτσι μια μετάφραση θα έπαιρνε  έναν μήνα - και εμείς δεν είμαστε πάνω
από 5-6 άτομα).Έτσι αναγκαστικά καταλήγουμε στο "εξ ορισμού" που δεν
έχει γένος-βαθμό ή κλίση...

Κώστας