Υπογραμμισμένα γράμματα στα μενού

Fanis Dokianakis madf at hellug.gr
Fri Mar 14 00:04:31 EET 2003

On Thu, Mar 13, 2003 at 06:51:28PM +0200, Αλέξανδρος Διαμαντίδης wrote:
> Ας πούμε ότι υπάρχει σε ένα μενού η επιλογή «Όλα», και θέλω να ορίσω ως
> ενεργό γράμμα το «Ο». Βάζω λοιπόν στο el.po "_Όλα". Δε δουλεύει
> όμως - ακόμα κι αν πατήσω «τόνος όμικρον». Το πρόγραμμα είναι σε Gtk+
> 2.0. Είναι γνωστό πρόβλημα; Υπάρχει κάποια λύση;
>
> Γενικά θα ήταν βολικό να ορίζονταν πιο πολλές συντομεύσεις για τα
> μενού, ώστε να δουλεύουν ακόμα και όταν το πληκτρολόγιο είναι στα
> Αγγλικά. Νομίζω όμως δε γίνεται αυτό, γίνεται;
>
> Πόσο σημαντικό είναι να έχουν όλες οι επιλογές των μενού συντομεύσεις
> τέτοιου είδους; Το να μη βάλω καθόλου "_" στα υπομενού είναι αποδεκτό;

Δυστηχώς υπάρχει πρόβλημα στο GTK 2, με τον τονισμο στο default Input
Method, ίσως να το έχετε προσέξει στα πεδία εισόδου.

Μια λύση είναι στα πεδία να επιλέγετε Input Method == X Input Method
(ΧΙΜ) ή μια πιο μόνιμη λύση που δεν την ξέρουν και πολλοί είναι η
ανάθεση της μεταβλητής GTK_IM_MODULE σε "xim" π.χ.
export GTK_IM_MODULE="xim".

Προσωπικά συνηθίζω να βάζω αγγλικές συντομεύσεις μετά την μετάφραση π.χ
Έξοδος _x  ή  Έξοδος (_x).

Φάνης