Υπογραμμισμένα γράμματα στα μενού

Αλέξανδρος Διαμαντίδης adia at hellug.gr
Thu Mar 13 18:51:28 EET 2003

Ας πούμε ότι υπάρχει σε ένα μενού η επιλογή «Όλα», και θέλω να ορίσω ως
ενεργό γράμμα το «Ο». Βάζω λοιπόν στο el.po "_Όλα". Δε δουλεύει
όμως - ακόμα κι αν πατήσω «τόνος όμικρον». Το πρόγραμμα είναι σε Gtk+
2.0. Είναι γνωστό πρόβλημα; Υπάρχει κάποια λύση;

Γενικά θα ήταν βολικό να ορίζονταν πιο πολλές συντομεύσεις για τα
μενού, ώστε να δουλεύουν ακόμα και όταν το πληκτρολόγιο είναι στα
Αγγλικά. Νομίζω όμως δε γίνεται αυτό, γίνεται;

Πόσο σημαντικό είναι να έχουν όλες οι επιλογές των μενού συντομεύσεις
τέτοιου είδους; Το να μη βάλω καθόλου "_" στα υπομενού είναι αποδεκτό;

Αλέξανδρος Διαμαντίδης * adia at hellug.gr