Fw: KDE - Ελληνικά με τόνους

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Tue Feb 18 21:16:00 EET 2003

Begin forwarded message:

Date: Tue, 18 Feb 2003 16:11:03 +0100
From: Ioannis Iossifidis
<ioannis.iossifidis at neuroinformatik.ruhr-uni-bochum.de>
To: i18ngr-admin at lists.hellug.gr
Subject: KDE - Ελληνικά με τόνους

Παιδιά κατ' αρχήν συγνώμη που στέλνω την ερώτηση μου σε αυτο το mailing
list αλλα εχω το εξής πρόβλημα/απορία.

Προσπαθώ να γράψω ελληνικά χρησιμοποιόντας το εργαλείό πληκτρολογίου του
  KDE  αλλα δεν μου βγάζει τόνους. Ολα αυτα ανεξάρτητα απο το LOCALE.

Χρησιμοποιόντας το πρόγραμμα XGRK του φίλου Σπύρου Ιωάννου, μπορώ να
γράψω ελληνικά κανονικα και με τόνους. Που γίνετε το λάθος; Δεν
λειτουργή  το εργαλείό πληκτρολογίου του  KDE καθώς πρέπει ή είναι δίκο
μου το λάθος;

Αν κάποιος έχει γνώση, θα του είμουν πόλλη ευγνώμων αν βοηθούσε στην
λύση του προβλήματος.

Φιλικά,

Ιωάννης Ιωσηφίδης

___
email : mailto:iossifidis at neuroinformatik.ruhr-uni-bochum.de
____

Ioannis Iossifidis           Ruhr-Universitaet
                             Institut fuer Neuroinformatik
                             ND 04 / 593
Tel:   +49-(0)234-32-25567   Universitaetsstr. 150
Fax:   +49-(0)234-32-14209   44780 Bochum, Germany

email : mailto:iossifidis at neuroinformatik.ruhr-uni-bochum.de
WWW   : www.neuroinformatik.ruhr-uni-bochum.de/PEOPLE/jannis/top.html