Gnome 2.2.0 greek problems

Kostas pkst at gmx.net
Wed Feb 12 15:01:40 EET 2003

O/H Nikos Charonitakis έγραψε:

> το ίδιο αποτέλεσμα είχα και εγώ με το garnome 0.20.0 -RH8.0-
> έριξα μια ματιά στα .po αρχεία και είδα 1-2 τέτοια κινέζικα στο χώρο
> του μεταφρασμένου μηνύματος όμως όχι και τόσα πολλά που δείχνεις στα
> screenshots.

Εχμμμ αυτό φαίνεται σοβαρό, τα κινέζικα ήταν στα .po αρχεία? σε εμένα
φαίνονται εντάξει τα .po (αλλά δεν έχω πολύ χρόνο να το ψάξω) από όπου
γίνεται build to garnome. Μπορείς να μου τα πείς σε πιό .po βρήκες κινέζικα?

> Κάποιος άλλος χρήστης με διανομή εκτός red hat θα ήταν καλό να δοκιμάσει
> το g2.2 και να μα πει αν συμβαίνει και σε αυτόν(θέλει 3-4 ώρες με isdn
> και ένα γρήγορο pc.)
>

> Στο σύστημα σου (RH8.0) παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα στο κείμενο
> κάτω απο το εικονίδιο του ποντικιού? (Gnome-επιφάνεια εργασ.->ξεκινήστε
> εδώ->ρυθμίσεις συστηματος)

Ναι σε vanilla RH8.O to κείμενο κάτω από το ποντίκι είναι στα κινέζικα
(αλλά μόνο αυτό)

> Nίκος

Κώστας