Gnome 2.2.0 greek problems

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Tue Feb 11 22:19:03 EET 2003

Kostas wrote:
> Και στο gnome 2.2.0 (garnome 0.21.0 - σε RH8.0) παρουσιάζονται τα
> παρακάτω προβληματα με την απεικόνιση των ελληνικών σε μερικά από τα
> μενού του gnome: http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob1.png
> http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob2.png
> http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob3.png
> http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob4.png
> Ενα βήμα πίσω ? κανένας άλλος με τέτοιο πρόβλημα?
>
> Κώστας

το ίδιο αποτέλεσμα είχα και εγώ με το garnome 0.20.0 -RH8.0-
έριξα μια ματιά στα .po αρχεία και είδα 1-2 τέτοια κινέζικα στο χώρο
του μεταφρασμένου μηνύματος όμως όχι και τόσα πολλά που δείχνεις στα
screenshots.

Κάποιος άλλος χρήστης με διανομή εκτός red hat θα ήταν καλό να δοκιμάσει
το g2.2 και να μα πει αν συμβαίνει και σε αυτόν(θέλει 3-4 ώρες με isdn
και ένα γρήγορο pc.)

Στο σύστημα σου (RH8.0) παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα στο κείμενο
κάτω απο το εικονίδιο του ποντικιού? (Gnome-επιφάνεια εργασ.->ξεκινήστε
εδώ->ρυθμίσεις συστηματος)

Nίκος