Gnome 2.2.0 greek problems

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Wed Feb 12 16:56:57 EET 2003

>>> http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob2.png
>>> http://osdn.dl.sourceforge.net/sourceforge/hop/prob3.png

> Εχμμμ αυτό φαίνεται σοβαρό, τα κινέζικα ήταν στα .po αρχεία? σε εμένα
> φαίνονται εντάξει τα .po (αλλά δεν έχω πολύ χρόνο να το ψάξω) από όπου
> γίνεται build to garnome. Μπορείς να μου τα πείς σε πιό .po βρήκες
> κινέζικα?

κινέζικα βρήκα σε 1 μήνυμα στο nautilus.po αλλα ήταν στο 2.1.90, στο 2.2
που έκανα
build χθες δεν βρήκα κανένα.
Νομίζω οτι είδα και 1 ακόμα σε ένα αλλο po στο 2.1.90.
Γενικά νομίζω οτι δεν είναι εκεί το πρόβλημα, τα κινέζικα είναι πολλά
και όχι 1-2.
Εστειλα Bug report στο gnome και ελπίζω κάποιος να έχει μια εξήγηση...
Θα ήταν πολύ άσχημο όταν φθάσουν οι νέες διανομές τον απρίλη να
παρουσιάζεται έτσι το Gnome.

Nikos