Tux Paint stamp translations - UTF-8 support :^) #2

Τα πάντα ρει ta_panta_rei at flashmail.com
Sat Feb 8 18:52:27 EET 2003

Το Tux Paint Stamps περιλαμβάνει και δέκα αρχεία ήχου με τις λέξεις
μηδέν έως εννέα, σε μορφή:

$ file `find  tuxpaint-stamps-2003.01.28/ -name 1.wav`
tuxpaint-stamps-2003.01.28/stamps/misc/symbols/math/1.wav: RIFF (little-endian)
data, WAVE audio, Microsoft PCM, 16 bit, mono 11025 Hz

Για τον πλήρη εξελληνισμό του πακέτου, έχω ετοιμάσει τα παραπάνω αρχεία
με τους αριθμούς στα ελληνικά (με πρόγραμμα σύνθεσης φωνής).

Αν κάποια/κάποιος είναι καλλίφωνη/ος κι έχει στη διάθεσή της/του μικρόφωνο
και πρόγραμμα εγγραφής ήχου, θα μπορούσε να ηχογραφήσει τις 10 λέξεις
(μηδέν έως εννέα) βάζοντάς-τες καθεμιά ξεχωριστά σε ένα αρχείο ήχου και να
στείλει τα αρχεία στη λίστα;

Αν χρειαστεί αλλαγή των παραμέτρων (πχ. συχνότητα δειγματοληψίας κλπ),
δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορώ να το αναλάβω εγώ.