REDHAT 8.0 (PSYCHE)

chem482 at edu.uoc.gr chem482 at edu.uoc.gr
Mon Oct 14 02:19:12 EEST 2002

Γεια χαρά!

Ωραίο το RedHat 8, ότι και να λένε..., είχα βρει τρόπο να εγκαταστήσω τα
Ελληνικά, αλλά σίγουρα αυτός που προτείνεις είναι πολύ καλύτερος!!!
Με ξένισε αρκετά το RedHat...έχουν κάνει πολλές αλλαγές....αλλά ευτυχώς κατά
την προσωπική μου άποψη προς το καλύτερο!

Με το OpenOffice, αντιμετώπισες κάποιο πρόβλημα?
Αυτό που είδα είναι τρέχοντας το πάει και διαβάζει το locale και αφού το
βλέπει el_GR.UTF8 προσπαθεί να βγάλει ελληνικά μενού, αλλά δυστυχώς δεν το
καταφέρνει!!!
Ο ολίγον μπακαλίστικος τρόπος που προτείνω είναι:

Πριν το τρέξουμε για πρώτη φορά, να αλλάξουμε τον κατάλογο greek που βρίσκεται
στο /usr/lib/openoffice/user/autotext σε greek.back, και μετά να τρέξουμε
"oowriter"... έτσι ενώ διαβάζει ελληνικό locale μας βγάζει το default menu,
δηλαδή αγγλικό!!!

Νίκος Γ.