REDHAT 8.0 (PSYCHE)

Nikos Charonitakis frolix68 at yahoo.gr
Mon Oct 14 22:39:47 EEST 2002

Simos Xenitellis wrote:

>>   kai ta provlimata pou den eho fixarei akoma
>>
>>1) http://users.forthnet.gr/her/charosn/GTK1PROBLEM.png
>

> Edw prepei na dilwseis
> 	LANG=el_GR     (diladi iso-8859-7 ej orismoy)
> anti tou
> 	LANG=el_GR.UTF-8
>
> Prepei na exei to problima afto kai to Evolution/Galeon.
> Gia to Galeon paratirisa oti katalabainei merikes fores oti den mporei
> na apeikonisei UTF-8 kai emfanizetai na perikoptei to .UTF-8 apo tin
> timi tis LANG. Isws paratirisete oti merikes fores doulevei kai merikes
> oxi..
> Enas tropos gia na li8ei einai na ftiaxeis ena programma entolwn pou na
> 8etei LANG=el_GR prin kalesei tin efarmogi gtk-1.2

A)
dokimasa  apo termatiko
                  export LANG=el_GR efarmogi gtk1 (gnucash galeon poedit
ktl)
                  efarmogi
kai doulepse

B) sto gnucash omos mou evgale:
The font "-adobe-helvetica-medium-r-normal--*-120-*-*-*-*-*-*" does not
support
all the required character sets for the current locale "el_GR"
   (Missing character set "ISO8859-7")

ayto ti simeni oti prepei na antikatastisome auto to font sto gtkrc me
kapio allo
pio eparkes?

C) me to kde ti ginetai? den to eho egatastisi alla eida kai se auto
koutakia
anti ellinikon

filika nikos