Re: Ένα παρα

stratos at laspas.gr stratos at laspas.gr
Wed Jun 12 13:51:33 EEST 2002

Νομίζω ότι "αποπροσάρτηση" είναι αρκετά περιγραφικός όρος. Δεν αποτελεί
αντίφαση η χρήση των δύο συγκεκριμένων προθεμάτων, αντίθετα είναι αρκετά
συνηθισμένη περίπτωση, όπως "αποπροσανατολισμός".

Αν το λέγαμε περιφραστικά θα μπορούσε να είναι "αναίρεση προσάρτησης", αλλά
πάει μακρυά.

"Απάρτηση" και "αφάρτηση" δεν νομίζω ότι είναι δόκιμες λέξεις για την
περίπτωσή μας, καθώς το "προς" δίνει διαφορετική έννοια στη λέξη "άρτηση",
επομένως θέλουμε να βρούμε τη λέξη που αναιρεί τη συγκεκριμένη έννοια
της "προσάρτησης", όχι της "άρτησης".

Όσο για την προηγούμενη συζήτηση για τον σέρβερ, συμφωνώ τελικά (μετά την
αιτιολόγηση) για το "εξυπηρετητής", αν και μου ακούγεται πιο εύηχο
το "διακομιστής", παρότι το τελευταίο θυμίζει νοσοκομείο (εκεί χρησιμοποιούταν
μέχρι τώρα). Την περίπτωση του "εξυπηρέτης" έχω την εντύπωση ότι πρέπει να την
αποδώσουμε σε άγνοια μάλλον παρά σε αφέλεια.

Στράτος