Rough Translation - Slow the much oil!

P. Christeas p_christ at hol.gr
Thu Jul 25 02:06:52 EEST 2002

Στις Τετ 24 Ιουλ 2002 20:28, ο/η Βασίλης Γιαννακόπουλος-Bill   Giannakopoulos
έγραψε:
> Γειά σας και πάλι,
> στο kbabel στο μενου tools, βρίσκεται ένα υπομενού εν ονόματι Rough
> Translation.
> Παρόλο που εχω πάρει μια ιδέα για το μπορεί να είναι;μήπως θα είχε κανείς
> την καλοσύνη να μου εξηγήσει επ ακριβώς τι είναι;Πως μπορώ να το
> προγραμματίσω;Πού και πότε πορεί να φανεί χρήσιμο;
> Ευχαριστώ.

αυτό το μενού βρίσκει τις μεταφρασμένες εκδόσεις των λέξεων σε μία φράση, και
τις αντιστοιχεί. Κάνει δηλ. λέξη-προς-λέξη τυφλή μετάφραση.
Θα θέσει όμως το fuziness flag σε όλα αυτά που μετέφρασε, ώστε να τα
διορθώσεις.