Rough Translation

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Jul 25 01:55:47 EEST 2002

On Wednesday 24 July 2002 20:28, Βασίλης Γιαννακόπουλος-Bill Giannakopoulos
wrote:
> Γειά σας και πάλι,
> στο kbabel στο μενου tools, βρίσκεται ένα υπομενού εν ονόματι Rough
> Translation.
> Παρόλο που εχω πάρει μια ιδέα για το μπορεί να είναι;μήπως θα είχε κανείς
> την
 καλοσύνη να μου εξηγήσει επ ακριβώς τι είναι;Π
Συκρίνει τα msgid με τη βάση δεδομένων (kbabeldict) και όπου βρει ταίριασμα (ή
μερικό ταίριασμα) το κολλάει αυτόματα στο msgstr. Η ακρίβεια γενικά είναι
μειωμένη, εξ ου και το "Rough".

> Πως μπορώ να το
> προγραμματίσω;

Απλά βάλε ό,τι .po έχεις ήδη μεταφρασμένα και γενικά ό,τι μπορείς να βρεις στο
kbabeldict.

> Πού και πότε πορεί να φανεί χρήσιμο;
Σε ένα μεγάλο .po, με > 1000 μηνύματα, έχεις αυξημένη πιθανότητα να σου
κάτσουν πολλές σωστές μεταφράσεις ή fuzzies που να θέλουν μικροδιορθωσούλες.