mini howto

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Jan 11 01:16:17 EET 2002

>  IV.  Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα σύμβολα "%", "& ή $"
> Το σύμβολο % ακολουθείται συνήθος από τα Αγγλικά γράμματα "d" ή "s" αυτά
> δεν τα πειράζουμε καθώς χρειάζονται στο πρόγραμμα για να συμπληρώσει
> κάποια στοιχεία (αριθμούς ή λέξεις γενικά δεν αλλάζουμε το πρώτο γράμμα
> μετά από το σύμβολό % και $

Να προσθέσω ότι στο KDE τουλάχιστον, υπάρχουν τα εξής:
-οι παράμετροι δίνονται στη μορφή %1, %2, ...,%n αντί για %s, %d κλπ.
-το msgid έχει καμιά φορά τη μορφή
_: bla\n
(κανονικό msgid)

Το bla είναι οδηγίες για το μεταφραστή, και πρέπει να αγνοηθεί εντελώς στη
μετάφραση (δηλαδή θα μεταφράσουμε σαν το msgid να μην είχε καθόλου την πρώτη
γραμμή).

Επίσης υπάρχουν ειδικά tags (τα _:n (bla)\n msgid) για τον πληθυντικό και τον
ενικό αριθμό των ονομάτων, τα οποία όμως ακόμα δεν έχω καταφέρει να καταλάβω
πώς δουλεύουν (με αποτέλεσμα μερικά _n: bla να εμφανίζονται εδώ και εκεί στο
ελληνικό KDE) :-)