Μετάφραση_πόλεων_(ελληνοποίηση_του Evolution)

Panayotis Pakos aeikineton at yahoo.com
Tue Jan 8 12:12:06 EET 2002

Ίσως ακούγομαι ηλίθιος που το ρωτάω τώρα αυτό, αλλά αν
κάποιος δεν έχει linux (όπως εγώ), πώς μπορεί να κάνει
μετάφραση προγραμμάτων για linux; Υποθέτω ότι το
Kbabel και το Gtranslator είναι φτιαγμένα για
πλατφόρμα linux, υπάρχουν όμως άλλα μεταφραστικά
εργαλεία platform-independent;
Στις μέχρι τώρα μεταφραστικές μου απόπειρες μαζί σας
δεν έχω χρησιμοποιήσει ΤΜ, κι αυτό γιατί έχω ασχοληθεί
με διόρθωση-επιμέλεια μικρών κομματιών. Σε εκτενέστερα
τμήματα ή ολόκληρα προγράμματα ποιο μεταφραστικό
εργαλείο υπάρχει που να τρέχει στα Windows;
(Σημείωση: Στη δουλειά μου χρησιμοποιώ το Trados και
το Localization Studio της Microsoft, και τα δύο
πανάκριβα και βαρειά. Με χαρά μου όμως ανακάλυψα
πρόσφατα ένα free&light πρόγραμμα που δουλεύει μέσα
από το Word και είναι ό,τι πρέπει για freelance
μεταφράσεις.)
Αν με όλα αυτά ακούγομαι αιρετικός, παρακαλώ
συγχωρήστε με. Υποθέτω όμως ότι υπάρχουν πολλοί που
θέλουν να υποστηρίξουν τις μεταφράσεις προγραμμάτων
για linux χρησιμοποιώντας τα όπλα του "εχθρού" :)