Attach...

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Feb 3 00:06:57 EET 2002

> Πρώτα από όλα μια ορθογραφική παρατήρηση:
> είναι "συνημμένο" όχι "συννημένο" : συν + ημμένος
> (παρακείμενος του "άπτομαι" = "ήμμαι", μετοχή= "ημμένος").
> Το ρήμα είναι επισυνάπτω.

Ναι, έχει διορθωθεί εδώ και αρκετούς μήνες στο μελλοντικό KDE 3.0. Πάντως,
επειδή είναι λίγο δύσκολο να βρίσκω τα λάθη μου μόνος μου, και το kmail δεν
επαρκεί, θα ήθελα να παρακαλέσω τη λίστα να μου επισημαίνουν (τουλάχιστον τα
πιο χοντρά) ορθογραφικά λάθη. Αν και οι περισσότεροι είστε GNOMάδες...

> Εγώ προτιμώ το "συνημμένο", γιατί ακολουθεί την παραδοσή
> που υπάρχει στο θέμα της αλληλογραφίας. Γιατί να επινοούμε
> νέους όρους όταν υπάρχουν καθιερωμένοι, για την ίδια ακριβώς
> έννοια; Έτσι μόνο σύγχηση προκαλούμε.
Συμφωνώ. Επίσης το "Επισύναψη αρχείου" είναι καλύτερο από το
"Προσθήκη συνημμένου" και θα το αλλάξω.