Attach...

Nikos Niktaris niktarin at yahoo.com
Sun Feb 3 00:57:31 EET 2002

Την Κυρ, 03-02-2002 στις 00:06, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Ναι, έχει διορθωθεί εδώ και αρκετούς μήνες στο μελλοντικό KDE 3.0. Πάντως,
> επειδή είναι λίγο δύσκολο να βρίσκω τα λάθη μου μόνος μου, και το kmail δεν
> επαρκεί, θα ήθελα να παρακαλέσω τη λίστα να μου επισημαίνουν (τουλάχιστον τα
> πιο χοντρά) ορθογραφικά λάθη.
Μήπως θα ήταν ευκαιρία να άλλαζες και το "Διόρθωση" με το "Επεξεργασία";
Αν και στο παρελθόν είχες κάποιες σωστές απόψεις επί του θέματος θα
έλεγα ότι για χάριν ομοιογένειεας θα ήταν καλό να αλλάξει.
>Αν και οι περισσότεροι είστε GNOMάδες...
Εγώ χρησιμοποιώ το KDE από την πρώτη μέρα που "έπιασα" στα χέρια μου
Linux και μπορώ να εκτιμήσω την προσπάθεια που έχεις κάνει