KDE 3.0

Dimitrios Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Fri Apr 5 22:45:51 EEST 2002

On Friday 05 April 2002 02:05, DJ Art wrote:
> [...]
 δεν τολμάω να ενεργοποιήσω... ;-)

> έχω μία απορία: το UTF-8 δεν είναι το Unicode ?? To Unicode δεν περιέχει
> όλες τις γλώσσες ???
>
> τότε τι θα πεί el_GR.UTF-8 ?? υπάρχει en-UTF-8, de-UTF-8, it-UTF-8 κλπ ???
el_GR -> Γλώσσα, νόμισμα (ένα update εδώ μάλλον χρειάζεται), μορφή
ώρας/ημερομηνίας, μορφή υποδιαστολής κλπ.
UTF-8 : σύνολο χαρακτήρων που χρησιμοποιείται για όλα αυτά.
Το utf-8 περιέχει απλά όλους τους χαρακτήρες, όχι όλες τις γλώσσες.
Χρειάζονται ένα σωρό άλλες πληροφορίες για να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σωστά.
Και, αν θέλουμε να είμαστε αυστηροί, το utf-8 δεν είναι το unicode, αλλά μια
"υλοποίηση" του unicode που χρησιμοποιεί 8-bit escapes (π.χ. 1 byte για τους
χαρακτήρες του ASCII, 2 για iso8859-x, 3 ή 4 για άλλους χαρακτήρες), σε
αντίθεση π.χ. με το u-16 της Java, που χρησιμοποιεί 2 bytes για οποιονδήποτε
χαρακτήρα.