initscripts beta 1 + τοαρχείο

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sat Sep 15 23:19:36 EEST 2001

On Saturday 15 September 2001 12:34, nik nik wrote:
> Γειά σε όλους,
> Σας στέλνω την πρώτη έκδοση του initscripts του
> mandrake
> Θα το εκτήμουσα πολύ να μου πειτε μια γνώμη και φυσικά
> να με βοηθέισετε όπου μπορείτε.
Επειδή έκανα μια εργασία πριν λίγες μέρες:
IP packet filter: φίλτρο IP πακέτων
Επίσης, σε ένα σημείο λες mount -> προσάρτηση
και σε άλλο mount-> σύνδεση

Όσο για το reseting bult-in chains to dafault ACCEPT policy
αναφέρεται σε ένα (αρκετά πολύπλοκο) φίλτρο πακέτων
του πυρήνα, το ipchains που μπορεί να απορρίπτει, ή
να καταγράφει ή και να τροποποιεί πακέτα IP σε διάφορες
"αλυσίδες", π.χ. στην αλυσίδα pre-root που μπαίνουν
τα πακέτα πριν την μετάδοσή τους, στην αλυσίδα
in που μπαίνουν τα εισερχόμενα πακέτα κ.ο.κ
(netfilter.samba.org). Τρέχα γύρευε δηλαδή. Το
σίγουρο είναι ότι το chains δεν πρέπει να μεταφραστεί,
γιατί αναφέρεται σε συγκεκριμένο πρόγραμμα/module,
το ipchains. Αν θες περισσότερες λεπτομέρειες, στείλε μου
προσωπικό.

Α και μια και το 'φερε η κουβέντα module: άρθρωμα.
Άλλες tricky λέξεις:
quota: μερίδιο (;)
assign: αναθέτω
kernel logger: καταγραφή μηνυμάτων πυρήνα
signal: σήμα (TERM, KILL αμετάφραστα)
process: διεργασία

Φιλικά,
Δημήτρης